بازگشت الواح هخامنشی از آمریکا به ایران همزمان با بازگشت پزشکیان از نیویورک + فیلم خنثی سازی خمپاره قدیمی در روستای شموشک گرگان ویدئو | آبخوری پلنگ ایرانی در بوشهر (۵ مهر ۱۴۰۳) قَبای گران مدارس بر تن دانش‌آموزان | نارضایتی والدین از قیمت زیاد و کیفیت پایین لباس فرم مدارس درآمد نجومی سازمان سنجش از برگزاری سه آزمون دانشگاهی سهم بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق چقدر است؟ کوتاهی در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پذیرفتنی نیست سقط به قیمت بازار | مبلغ سقط جنین غیرقانونی در ایران: ۱۵۰ میلیون تومان! قول رئیس مجلس به بازنشستگان: مطمئن باشید معوقات بازنشستگان از مهر ماه پرداخت خواهد شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۵ مهر ۱۴۰۳) | هشدار هواشناسی در خصوص بارش باران و وزش باد شدید وزیر بهداشت: گزارشی مبنی بر کمبود واکسن آنفلوانزا مخابره نشده است کارمندان چگونه خود را از دردهای استخوانی ناشی از پشت‌میزنشینی دور کنند؟ مهلت یک هفته‌ای دادستانی مشهد برای رفع مشکلات سرویس مدارس استمرار اجرای طرح‌های پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در حریم حرم امام‌رضا(ع) بیمارستان حاشیه شهر مشهد زیر سرم اعتبار | تکمیل بخش اورژانس تا پایان آبان ۱۴۰۳ + فیلم بررسی مجدد کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی سکته مغزی، سومین علت مرگ و میر در جهان بی‌توجهی به هشدار «شنا ممنوع» عامل غرق‌شدن و مرگ کودکان مشهدی در سواحل فریدون‌کنار شد آیا درمان‌های خانگی برای ریزش موی سکه‌ای مؤثر هستند؟ پیوست سه هزار و ۶۰۰ هکتار از جنگل شرق استان گیلان به قزوین با مصرف گوشت قرمز فراوری‌شده در انتظار خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ باشیم آغاز به کار گردهمایی مسئولان قضایی خراسان رضوی در مشهد
سرخط خبرها

تأمین مایحتاج دانش‌آموزان بهزیستی با اجرای پویش‌های «مشق مهربانی» و «همه حاضر» در کشور | اجرای این پویش‌ها در خراسان رضوی چگونه است؟

  • کد خبر: ۲۵۱۷۳۲
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
تأمین مایحتاج دانش‌آموزان بهزیستی با اجرای پویش‌های «مشق مهربانی» و «همه حاضر» در کشور | اجرای این پویش‌ها در خراسان رضوی چگونه است؟
در حالی تأمین مایحتاج دانش‌آموزان بهزیستی با اجرای پویش‌های «مشق مهربانی» و «همه حاضر» از ۲۱ شهریور به مدت یک ماه در کشور اجرا می‌شود که با مشارکت بالای مردم در خراسان رضوی، کیف و بسته‌های نوشت‌افزار تهیه و در مدارس شهرستان‌های این استان در حال توزیع است.

مهدیه قمری| شهرآرانیوز؛ پویش‌های مختلفی از سوی سازمان‌ها، ارگان‌ها و بخش خصوصی برای تهیه و توزیع کیف و بسته‌های نوشت‌افزار ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در هفته‌های پایانی شهریور ماه ۱۴۰۳ اجرا شده است. در این راستا سازمان بهزیستی نیز اجرای پویش‌های «مشق مهربانی» و «همه حاضر» را که جهت تأمین مایحتاج دانش‌آموزان بهزیستی در کشور است، از ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ آغاز کرده است.

آن طور که معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور بیان کرده، این سازمان هر سال در روز‌های آغازین سال تحصیلی با هدف تأمین مایحتاج دانش‌آموزان تحت پوشش خود و تهیه لوازم‌التحریر و ملزومات تحصیلی، اقدام به برگزاری پویش‌هایی تحت عناوینی مانند «مشق مهربانی» و «همه حاضر» و... می‌کند.

محمدکریم آریا به این نکته نیز اشاره کرده که پویش «مشق مهربانی» و «همه‌حاضر» به صورت هماهنگ از ۲۱ شهریورماه سال جاری به مدت یک ماه در سراسر کشور آغاز شده و در این راستا هم‌وطنان خیّر برای مشارکت در این طرح، می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شماره‌حساب‌های مشارکت‌های مردمی و ادارات بهزیستی استان‌ها و مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور اهدا کنند.

بدون مشارکت مردم نمی‌توانیم نوشت‌افزار و کیف مدرسه را تهیه کنیم

معاون امور مشارکت‌های اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به اینکه این دو پویش نیز در مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی در حال اجراست، گفت: بدون مشارکت مردم نمی‌توانیم نوشت‌افزار و کیف مدرسه را تهیه کنیم؛ البته در این عرصه مشارکت مردم استان بسیار خوب است.

غلامرضا خالدی افزود: زمانی می‌توانیم آمار جزئیات تهیه کیف، بسته‌های نوشت‌افزار و میزان ریالی مشارکت مردم استان را اعلام کنیم که اجرای این پویش‌ها به پایان برسد.



گفتنی است معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت که در سال گذشته در برگزاری پویش‌های مذکور بیش از ۱۳۰ هزار مددجوی تحت پوشش از مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش ریالی ۶۴ میلیارد تومان بهره‌مند شدند.

او به این نکته نیز اشاره کرد که مشارکت در پویش‌های «مشق مهربانی» و «همه حاضر» برای هم‌وطنان از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۲۳* و شماره‌ کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی یا از طریق درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir امکان‌پذیر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->